Thursday, January 13, 2011

cari kerja. perlu ke?

PERLU!!!!!
mmg perlu sesangat lah!
xkn nak duduk tanam anggur plak kan? bt plak iklim xsesuai, xnaik anggur tu nanti. teheeee
napa nk keja? xmau smbg Master kah??
hurmmm. nak keja la plak kn. xkn nk pegang title student tu smpai tua kot?
teringin nak ada duit sendiri weyh. asik mkn duit kerajaan ja. hehe
aku ada impian besar. tp rahsia la eh. nanti hmpa rasa aku over lak. xleh2.
bt masa ni mmg dlm pala otak nk keja, keja keja.
sb tu duk kalut p program sana sini. pntang ada org nak ajar bt resume+interview, mmg aku akan p.

ouch! xdak idea sudah. actually im not in a good mood. becoz someone had done something.
i dont really know why but intentionally i said it was on purpose.
same as her, i also have words to talk to u too!

padan muka kau. td dah kena sebijik.
i was in a shocked at that moment. but the words came out faster from my mouth!
dont ever think my silentness is my weakness!



1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete