Monday, February 28, 2011

Hangout d Pangkor


assalamualaikum....

jumaat ritu aku ngn kwn2 g pulau pangkor.tp sblum tu kami amik keputusan bermalam kt Lumut dulu. esoknya baru g pangkor. km stay kt Lumut Country Resort. xjauh pon dr jeti Lumut. so senang la kn. jalan kaki je g tunggu feri tu.

jauh perjalanan luas pemandangan kan?? hahaha
memang jauh la! sb sbnrnya km dh tersilap taktik. g naik red omnibus yg mcm nak gila tu.
pastu trn kt kemunting. sembang punye smbang, baru tau bas g lumut ada kt taiping. pastu naik la plak bas p taiping. sekali kt sana nmpak blue omnibus. WTH! hahaha
ada mcm2 kaler plak omnibus ni ye. yg xleh blah tu yellow omnibus pon ada..=p
pastu usha punye usha baru dpt tau bas g Lumut dh blah pagi2 buta lg. wahhhh
mmg rasa nak marah sgt2. sb penat dh hangkut beg yg bertan2 berat tu.haha

last2. km decide patah balik g kemunting. then naik bas p iP
oh. pastu naik city roadway p Lumut. jauh lak tu. sakit habis tengkok2 ngn tulang2 sblum nak sampai. hurmmm
pasrah jelah kn.

dh sampai Lumut tu trus g beli tiket balik. takut habes. kg xpasal2 kena bermalam lak kt c2.
pastu check in kt Lumut Country Resort. tu pon puas gak nak cari. mujur ajk aktiviti ada. haha

esoknya kol 7pg kitorg berenang. bes giler kot. dr aku sipu2 malu smpaila reti trus berenang.
rahsia die sng je. korg p bli goggle. sure boleh swim pastu. sb senang skit nak selam. mata xpedih.=p

oke! nti aku cita lg. semayang sat! =p



No comments:

Post a Comment