Thursday, October 21, 2010

betul aku ckp!


aku xtau nk ckp cmna...xtau nk express kn feeling ni cmna...adehhhh
aku minta maaf klau aku sakitkan hati kau.
aku xda niat. aku sgt syg kau. tp kau?
kau syg aku x?
apa kau bt tunjuk kau syg aku?
bila kau dan dia, kau jadi lain. apa masalah kau ni?
xcukup ke perhatian aku kt kau? aku jaga kau. aku syg kau.
ah! aku xfhm kau.
mintak maaf lah kalau akhir2 ni aku dah lain skit.
aku xda niat. aku xnak kau sakit hati nmpk aku.
kau dan aku dah nak habis blajar. nti kau xkan jumpa aku lagi.
sb kau jauh dan x pernah nak faham aku.
aku xmintak terima kasih kau.
hanya satu aku mintak.
hargai aku yang ada depan mata kau!

dan
siapa kau?

hanya aku saja yang tau.
dan kau akan tau kau siapa.
bila kau tgk hati kau.
aku nak kau tau.
aku syg kau sgt2!


2 comments: