Sunday, October 24, 2010

satu hari.

bila hari tu akan datang. aku akan larikan diri dari kau.
aku pasti kau akan cari aku. dan kau akan terpinga-pinga dgn tindakan aku.
sblum ni kita mcm belangkas. kemana saja aku akan bgtau. tp kau?
kau x. kau xheran aku. smpai aku kena msg kau cari kau.
xpelah. bg kau bnda tu biasa. bg aku x. aku xpndg bnda tu luar biasa.

aku agak terasa dgn kau.
bg org lain, kau ni lain sikit. dulu aku mmg besabar dgn kau.
tp skrg tidak lagi. TIDAK!
aku serius dgn kata-kata aku.
aku nak larikan diri dr kau.

kenapa aku ni? kau, aku dah xmampu nak besabar ngn kau lg.
sb nya 1 saja.
kau xhormat aku sbg kawan kau.
aku tau kau sering lupa itu ini. aku xkesah.
tp 1 saja yg aku harap.
kau xlupa aku bila jmpa dia. ya DIA!

xpelah. aku dah penat. kaki pon sakit lg ni.
hati pon sama. sakit dan membengkak.

xpe2.hari tu akan datang. aku akan lari dari kau!

2 comments: