Monday, December 20, 2010

awat garang!




entri ni aku tujukan pd tech****** kt lab skul aku. makin garang depa lani. awat ha?? mai bulan ka hampa suma ni?
betul weh. aku xmuhong. mmg akhir2 ni depa garang semacam. nak buk mesin pon usha papan putih tu 2-3 kali. nah! akhir2 nak dekat bukak sem ni lagi r..xleh lgsg buk mesin. awat?
depa ka nak blajag sem baru ni? depa ka kami si student ni?knpius aku!

td aku ngn kwn2 kena marah kt lab. ni psl aku tulih trus entri ni. sakit ati gak la kalau selang sari kena marah. sapa tahan kan?
aku kena marah ada la psl skit. kwn kena marah sb sinki tesumbat. aish!

depa mmg lapaq kasut gamaknya!


No comments:

Post a Comment