agak excited ye puan2..sb sy xda kakak..
post kali ni nk cita psl kenduri kawin abg aritu..so thats y i got sister ni..hehe
nak buat kenduri bkn mudah mcm makan kacang ye puan2..
persediaan kena bt ngn rapi..mcm mak kesayangan sy kn..mak stat bt kerja 8 bulan sblum abg kawin...waaaaa hebat mak sy...hihi
kenduri ni km bt kt rumah homestay..rumah ni ddk sejak sy kecik2 dulu. masa form 3 pindah g umah baru..umah ddk skrg ni..apsal xbt kt rmh ddk skrg???
haaaa..ni soklan cepumas. byk org tanyaaa ni..
sbnye mak abah xmo guna catering. nak gtg royong ye puan2..kalau bt kt rmh ddk skrg, mak abah xda geng nak bt gtg ryg. jd km plh bt kt rmh homestay spya senang dorg datang bt keja..
gud idea kan, kan??
sy n adik2 mmg pnt gila p sana sini..km 2 org ni ada lesen keta.so slalu kena kuar p bli brg2 la..
so bila korg kawin nanti, hargai gak jasa adik2 k...dorg pon pnt nk mati gak..wuwu
so thats y gak mak bg upah..abg plak bg duit blanja n duit poket...
bkn sikit ye puan2..hakhak
entry lg 1 nanti korg leh tgk gmbr kawin my bro aritu..
k2.nk pengsan jap..letih ni..daaaa
No comments:
Post a Comment