
pagi td at 10am aku ngn bakal my colleague lih farn and syafril sumber pegi company bakal tmpt keja kitorg nnti. kt Top Glove, Ipoh. td kitorg p sain offer letter. ni detail2 kt dlm tu:
position: production chemist
date sign in work: 1 june 2011
working time: 8 am to 5.30 pm
basic salary: ~~~~~~~~(haha. sibuk nak tau pesal kn :p)
rumah pon dpt. tp aku tolak sb dh janji nk ddk ngn kezen. yg bestnye td, big boss spend time jmpe kitorg. mcm2 nasihat la dia bg. a.k.a ayah pon ada jgk kdg2. general manager, en habib pon ada. beliau pon bg nasihat jgkla. tp more kepada kerja. big boss more kpd semangat.
pastu lih farn request kt big boss srh bwk kitorg visit production line. hehe
mujurla big boss sporting habes. km dpt masuk dlm tu. besar btul mesin2 n former2 dorg. xterimagine aku. kihkih
lg 1, kalau perasan la kn. position aku dpt kt atas tu sama lih farn. syafril plak bhgn waste water. kami akan confirm dpt title engineer lps dh habis training slama 6 bln lps tarikh lapor diri. n salary also increase masa tu. hehe
bt kwn2 yg tgh mencari kerja tu, aku harap korg success k. jgn patah semangat. rezeki kita ada kt mana2. kalau x harini, insyaallah esok lusa kita dpt. jgn putus asa tau. lg 1, bt yg nk sambung master, gud luck gak. aku pon kalau bleh nk smbg master 1 hari nnti. skrg ni nk kutip pengalaman dlm bdg pekerjaan dulu.

ok then, adios~
No comments:
Post a Comment