Saturday, April 30, 2011

oh bosan.


almaklum la hujung sem. semua org pon cabut dr universiti terchentaaa ni. tp aku masih kt sini. tunggu apa ntah? bg aku, duk umah ka duk kampus ka, sama ja la boring dia. kat umah xdak besapa gak. kt sini ada kawan2 sebaya. ada tenet. hehe. xla. xla. ni kan hari-hari last aku kt u ni. jd bagus jugak spend time kt sini. nti aku xkan rasa lagi keadaan cmni. hari-hari mendatang akan penuh dgn tugasan yg lagi mencabar. yelah. keja kan. hurmmm

sedih ada. berduka ada. gembira ada. mcm2 la perasaan aku lani. peratus sedih tu memuncak lagi la. sb aku xkan jumpa lg dah si sabahan dgn sarawakian ni. dorg kan seberang laut T_T
tp xpala kan. bertemu dan berpisah DIA yg tentukan. dan 1 perkara yg aku perasan dr matrik. bes fren mesti akan ada 3 org. kira masuk aku jd 4 org la kami. duk kampus ni pon sama gak. awat xtau? hehe

buat kamu bertiga, sy SYG kamooo sesangat ! :)
nanti ada entri khas tuk kamoo bertiga, baca k :)

No comments:

Post a Comment