hai mila. heheh
kali ni entri tuk mila plak. first skali aku nak ko tau, aku sgt SYGkamoo !
selain wal, mila ni sabahan. dia berbangsa bugis. tp xleh ckp bugis. dia faham bahasa tu. tp katanya susah mo speaking. hehehe. aku kenal mila dr 1st year jgk. n stat rapat ms 2nd year. pertama kali aku tgk mila, aku ingat dia sakit. sb bibir dia sgt pucat. rupanya mmg mcm tu. :P
mila sgtla baik. sgt understanding, peramah, murah hati. duit byk. ops. hehe. adik beradik mila xramai. ada 2 org ja. tu pon pmpn gak. tp kalau nak banding dorg 2 org ni, mila nmpk muda tp adik dia nmpk mcm kakak mila pulak. :)
wal slalu ckp, muka mila suci. sb mila xda masalah kulit mcm jerawat la bagai tu. selain tu, aku rasa sifat mila yg xpenah tinggalkan solat menambahkan lagi kesucian di wajahnya (mila, blanja aku pasni) hahaha
mila ni seorg yg simple. barang2 dia skit ja kt loker tu. aku? huh menggunung brg aku. xcukup tong sampah kalau nak buang semua. :P pendek kata, semua tentang mila adalah simple. cool ja kalau kita tgk. n lagi 1, kalau nk p mana2, mmg aku suka angkut mila. sb dia agak pantas. xpyh nak tunggu lama2 kalau dia bersiap. pastu plak jrg merungut :)
masa ktorg p thailand ritu, cukuplah bg aku ada mila. aku xperlu org lain yg ramai tu. aku rasa dh secure bila ada mila ja. n she's everything for me. stkt ni ja ok. xckp jugak kalau mo tulis panjang2. heheh
dear cik mila
thank you for everything
thank you for the great moment
u create for me
aku xsabar mo jumpa ko lagi
walau nanti ko akan ada d seberang laut sana
ingatlah bahawa
aku xjemu2 tunggu ko kt sini
terima kasih atas persahabatan yg amat bermakna ni
aku sgt hargai
wahai SYGku...

No comments:
Post a Comment