
hai suji. heheh
entri ni khas tuk kamoo ya. first skali sy nak confess. sy SYGkamoo sangat2 !
petama kali sy kenal suji ms 1st year thn 2007 dulu. masa tu km blom rapat lg mcm skrg. n kami mula rapat masa 2nd year. yakni thn 2008.
suji ni sarawakian ye. 1st ever in my life got sarawakian frens n non-muslim frens. suji sgtla baik. sgt understanding. sgt friendly. suma la. kdg2 ja sy takut sb suji marah2 bila dia ada xpuas hati sesetengah perkara yg mmg dia xsuka. heheh
lg 1. perkara yg sy sgt kagum. suji sangatla rajin. bila tgk tulisan dia yg kurus n kemas tu, kta mesti akan kata 'wow! amazing ! ' . hehehe. bila exam, mmg suji akan bt past year. pastu bila ada soalan yg dia xtau jwpn, dia kdg2 rilek n kdg2 gelabah smpai xleh tdo. hehehehe
hah ! kalau korg nak tau. suji suka minum air org tua. air panas. yg dia paling suka, air nescafe. ikot keadaan la jgk kdg2. n dia ok ja mkn mskn org utara ni. mcm kena ja kena ngn selera dia. :)
suji ni plak aku slalu gelar 'pasukan renjer'.haha. sb suji ngn en sapik nya rajin jalan kaki p taman pekaka. tuptup kitorg jmpa kt sana. rilek ja muka dorg bila jmpa. kalau i?? ohhhh bpeluh2 tahan maki. sb penat jalan kaki. haha
ohhh. rasanya xckp kalau nak describe suma tentang suji. sb beliau terlalu istimewa bg sy.
wahai cik suji
sy nak kamoo tahu
sy sgt SYGkamoo
dan sy xkan pernah dan sesekali akan lupakan kamoo
walau nanti jarak beribu batu akan
pisahkan kita
sy nak kamoo tahu
sy xkan pernah jemu tuk jmpa kamoo lagi
terima kasih yaa
atas persahabatan yg terjalin selama ni
sy sgt hargai
wahai SYGku.....
wahhhhhh..aifaa, aku ngan sapik dpt gelaran baru.. pasukan renjer!.. fa, pape pun, thx ya sbb sudi kwn ngan sy.. thx sgt2..luv you, n keja bek2 tau..nnt tyme konvo ko belanja ktrg yg xkeje lg..ihihi..
ReplyDeletehaaaa.. lg 1, air org tua tu xleh tahan btl.rs nk gelak golek2 ja.. tp, xleh nk bt apa la fa..itu febret aku.. sedappppppppp....
ReplyDeletehahaha...korg mmg pasukan renjer pon..sy sedih ni mau pisah dgn ko.hukhuk. entri ni sy tulis sambil kuar air mata.. T_T
ReplyDeletepanjang umor jmpa lg yaaa T_T
hmm.. nnt kt bt farewall dinner o party utk kt 4 org k.. luv you...muah3...
ReplyDeletelove u too..muah2
ReplyDelete