Tuesday, May 3, 2011

entri untuk wal

akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaa entri yg ditunggu2 oleh mila akhirnya aku tulis jugak ! hehe

hai wal. heheh. aku SYG bangat sama kamooo.. :)
sama mcm mila, wal ni dak sabah jugak. dia berbangsa banjar. ckp suluk. eh suluk ke wal? knpius pulak. haha. not bad la bila dgr wal ckp bahasa dia sendiri. sbnya ada sesetengah words tu mcm bahasa melayu jugak. aku kenal wal dr 1st year jugak.n stat rapat ms 2nd year jugak. boleh kata km ni kamceng la. :)

famili wal mmg besar. dia ada 9 adk bradik. masuk wal jdla 10. aku kenal 2 kakak wal iaitu kak anjar dgn kak sita. dorg baik sgt sb tmpgkan kitorg tdr ngn makan kt umah dorg ms LI dulu. tq2. mcm mila ngn suji, wal jugak seorg kwn yg sgt baik. walaupun dia spisis yg garang n putri lilin, tp xpelah. xkesah pon aku. hahaha

wal ni mcm penasihat aku jugakla. kalau bdn aku dh makin kembang, pemalas ke, stg dgrla dia mengeluh. haha. xpe wal. aku enggak kesah pon. :P yg bes nye cik wal ni, kdg2 bila dia ckp nak diet, dia sendiri yg akan langgar kata2 dia tu. stg mesti dia makan mcm2. haha. wal2.

selain tu, wal adalah good listener. cita jela masalah pape pon kt wal. sb selain suji ngn mila, wal seorg yg sgt bleh dipercayai. n setiap masalah yg korg cita kt dia, akan diselitkan dgn kata2 nasihat dr dia. kalau korg yg buat salah, pandai2 la terasa masa sendiri. hakhak :P

oh lg 1. dlm byk2 kwn, wal berlainan skit. sb umah dia atas air ! hehehe. suatu hari nanti, aku nak jejakkan kaki ke sabah ngn srwak. nak g umah wal, mila ngn suji. korg tunggu aku kt airport tau ! ops. xckp ni nak describe wal pnjg2. hehe

wahai cik walida
terima kasih atas segalanya
aku xsabar mo jmpa ko lagi wal
walau jarak akan pisahkan kita nanti
aku nak ko tau
aku slalu dan xjemu tunggu ko kt sini
thanks for this great relationship
aku sgt hargai
wahai SYGku
......

hukhuk..sedih tulis entri tuk korg 3 org ni T_T





3 comments:

  1. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ak syang jugaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........huhu....

    ReplyDelete
  2. fa sjak bila plk ak dikelaskn dlm species garang ni???hakhak

    ReplyDelete